Yönetim Politikası

Akedaş yöneticilerinin tüm karar alma süreçlerinde benimsediği yönetim politikası, etik, hukuk ve profesyonel çalışma standartlarına uygun olarak şirket faaliyetlerini yönlendirmeyi, hizmet kalitesi ve müşteri memnuniyetini artırma hedefi ile çalışmayı ve dağıtım bölgesindeki yaşam kalitesi ve sosyal refahın gelişimine katkıda bulunmayı temel alır. Akedaş yönetim politikasının ilkeleri şunlardır:

  • Yürürlükteki kanun, hukuki düzenleme ve kurallara uygun olarak operasyonları yürütmek,
  • Hizmet performansı ve kalitesini geliştirerek müşteri memnuniyetini artırmak ve yeni müşteriler kazanmak,
  • Çalışanlara eşit fırsatlar sağlamak,
  • Kurumsal vatandaş olarak sosyal sorumlulukla hareket etmek ve faaliyet gösterilen bölgenin gelişimine katkıda bulunmak,
  • Kamuoyuna yapılan açıklamalarda, reklam ve tanıtım faaliyetlerinde dürüstlük ilkesinden ayrılmamak,
  • Çevre sağlığı ve iş güvenliği konusunda tehdit oluşturan koşulları gidermek, çalışanlara, müşterilere ve iş ortaklarına sağlıklı çalışmaya ve yaşamaya uygun bir ortam sağlamak,
  • Şirketin performansına ilişkin kullanılan ifade ve imalarda dikkatli ve özenli olmak, yerine getirilemeyecek vaatlerde bulunmamak, çalışanları da bu konuda özenli ve dikkatli davranmaya teşvik etmek,
  • Kurumsal bilgileri herhangi bir zarara ya da kötü kullanıma karşı korumak,
  • Şirketin kaynaklarının uygunsuz kullanımına izin vermemek,
  • Şirket kayıtlarına, verilerine ve bilgilerine izinsiz erişime, bunların gizliliğine zarar verilmesine ya da çalınmasına; müşteriye ya da çalışana ilişkin bir kaydın izinsiz bir şekilde kötü amaçlı kullanımına; çalışma ortamına zarar verecek tutum ve davranışlarda bulunulmasına hiçbir şekilde müsamaha etmemek,