Çağrı Merkezi Politikamız


AKEDAŞ Elektrik Dağıtım A.Ş'nin çağrı merkezi politikası doğrultusunda müşteri memnuniyetini ve kaliteli hizmet sunumunu temel alınarak, müşteri ihtiyaçları önceliklendirilmekte ve bu doğrultuda hareket edilmektedir. Yasal düzenlemelere ve müşteri şartlarına tam uyum sağlanarak dürüst ve şeffaf iletişim ilkelerine bağlı kalınmaktadır. Müşteri geri bildirimleri değerlendirilerek sürekli iyileştirme ve gelişim için fırsatlar yaratılmakta, nitelikli personellerimiz ve yenilikçi teknolojilerimizle çağrı merkezi hizmetimiz sürekli olarak çağın gereklilikleri ve standartlarının üzerinde tutulmaktadır. Ayrıca, iş akış süreçlerinde toplumsal sorumluluk bilinciyle hareket edilerek, çevreye duyarlı bir kurum olmanın gereklilikleri ve sorumluluklarının bilinciyle faaliyet gösterilmektedir.