Ticari Kalite
Akedaş'ın kalite politikası, sunulan hizmetlerde beklentileri aşmak ve kurum olarak kendini yenileme ve geliştirmede sürekliliği sağlamaktır. Hizmet kalitesinin yönetim kalitesiyle mümkün olduğu yaklaşımıyla oluşturulan kalite politikasının ilkeleri şunlardır:
- Kalitede sürekliliği sağlamak için, yönetim kalitesini geliştirmek, gerekli yönetim sistemlerini hayata geçirmek,
- Müşterilerin beklentilerini tespit etmek ve bu beklentileri aşmak için hizmetleri geliştirmek,
- Elektriği, kesintisiz, düzenli, standart gerilimde sunmak ve elektrik dağıtımında kaliteyi yükseltmek,
- Teknolojideki gelişmeleri takip etmek ve daha iyi hizmet için teknoloji yatırımı yapmak,
- İnsan kaynaklarına yatırım yapmak, eğitim ve etkinliklerle çalışanların yetkinliklerini artırmak,
- Performans kriterlerini belirlemek ve düzenli olarak performans değerlendirmesi yaparak, sonuçları çalışanlarla paylaşmak.
Ticari Kalite Tablo-7 Verileri
|
Ticari Kalite Tablo-8 Verileri
|
2025 Yılına İlişkin Veriler
|
2025 Yılına İlişkin Veriler
|
2024 Yılına İlişkin Veriler
|
2024 Yılına İlişkin Veriler
|
2023 Yılına İlişkin Veriler
|
2023 Yılına İlişkin Veriler
|
2022 Yılına İlişkin Veriler
|
2022 Yılına İlişkin Veriler
|
2021 Yılına İlişkin Veriler
|
2021 Yılına İlişkin Veriler
|
Daha eski verilere erişmek için tıklayınız!