AKEDAŞ Elektrik Dağıtım A.Ş. olarak müşteri memnuniyetini sağlamak ve sürekli iyileştirilebilir bir müşteri memnuniyeti politikası için taahhütlerimizi açıkça ortaya koyuyoruz. Bu bağlamda müşteri şikayetlerini etkin bir şekilde ele alarak çözüme ulaştırmak, müşteri taleplerine hızlı ve adil bir şekilde yanıt vermek için gereken tüm adımları atmayı taahhüt ediyoruz. Şeffaflık, erişilebilirlik ve gizlilik gibi müşteri memnuniyeti ilkelerini benimseyerek müşterilerimizin beklentilerini karşılamayı ve müşterilerimiz ile şirketimiz arasında bir güven ilişkisi kurmayı hedefliyoruz. Hedeflerimize ulaşma yolunda ulusal ve uluslararası yasal mevzuatlara uygun olarak hareket ediyoruz. Müşteri geri bildirimlerini süreçlerimizin iyileştirilmesinde değerli birer fırsat olarak görüyor, sürekli iyileştirme ve müşterilerimizin memnuniyetini sağlama adına çalışanlarımızın eğitimi konusunda titizlikle çalışmayı sürdüreceğimizi ve müşterilerimizle sürekli iletişim halinde olarak onların memnuniyetini her daim en üst seviyede tutmayı taahhüt ediyoruz.